Langeland Kommune

Digital Post for borger


Husk at tjekke din digitale postkasse, ligesom du også tømmer din fysiske postkasse.

Du kan gøre det på borger.dk eller på e-boks.dk.

Opgiv e-mailadresse og mobilnummer i din postkasse på borger.dk eller e-boks.dk. Så får du besked, når der er ny post til dig.

Hvis du ikke kan modtage posten digitalt, kan du blive fritaget.

Med Digital Post kan du:

Være med til at spare Langeland Kommune og andre offentlige myndigheder for administration og portoudgifter, så pengene kan bruges på fx bedre velfærd.

  • gratis, sikkert og hurtigt sende og modtage digital post til og fra offentlige myndigheder
  • modtage posten digitalt samme dag, som det bliver sendt
  • slippe for tunge ringbind – du kan nemt gemme din post og personlige dokumenter i mapper i den digitale postkasse
  • altid have adgang til din digitale post, blot du har adgang til en computer med internet og har din NemID
  • være med til at spare papir og transport af breve – det gør Danmark grønnere
  • få en e-mail, når der er digital post til dig
  • give en pårørende adgang, hvis du ikke selv kan tømme din digitale postkasse

  

Selvbetjening

Sidst opdateret: 27. maj 2015

Personlig it-hjælp på biblioteket

IT HJÆLP på Langeland Bibliotek

Mandag og torsdag kl. 9 - 10 - spørgsmål om Digital Post.

Mandag til torsdag i tidsrummet kl. 11 - 12 - generel it-hjælp.

Tag din Tablet eller iPad med eller benyt bibliotekets pc'ere.

Kontakt

Langeland Kommune
Borgerservice
Fredensvej 1
5900 Rudkøbing 

Tlf.: 6351 6000